Friday, August 27, 2010

kad raya

yeay...dapat kad raya yang pertama untuk tahun ini..
hahaha..nak tau sape bagi??


hah, cube klik sini..
dia lar yang bagi saya..


huhuh..tetibe terharu plak..
terharu ke??ex boss bagi kad raya


cik yat, sile jangan jeles sebab ex boss aku sayang aku ok..
sayang ke???nanti jap lagi aku g tanya dia


ok, dah lar, terlampau excited nih dapat kad raya
terus berenti buat kerja


dah..dah..buat kerja sekarang
ada lagi 29 data yang perlu di semak dan diselesaikan
cepat buat..nanti tak blew nak balik



owh, sebelum tuh, jom kite tengok nih jap..macam comel je..
haih, dah ngantuk sangat lar tuh kan??


video


errkkk..cop..cop..tuh macam poskad je kan..bukan kad raya..haih!!!

5 comments:

elle's laaa~ said...

baik aty sungguh exboss u kann .. heeee~ =)

Nora a.k.a Aira said...

waaaa beshnya dpt kad raya hehehe Insya Allah last raya as single life =)

luvira said...

elle : heheh..x bos i memang baik.. ;)


nora : ehehe..insyaallah, ira pun last raya n puasa as single life gak..tahun depan dah ada en asben..hehehe

NurulHayatiNordin said...

wah~ bestnyer en zul bagi kad raya. jeles ni~ baekk nye en zul eh?:P

luvira said...

cop..cop..yat, terang2 tertulis kat situ en budi..haih, ape kene en zul plak..oppsss...lupe aku ada 2 orang x bos