Tuesday, August 10, 2010

cincin oh cincin


mencari cincin..hmmm...disebabkan jari aku agak kecik, so dah kene start mencari dari sekarang..sebab tempoh untuk tempah cincin adalah sebulan..

susah jugak eh nak cari cincin nih..huhuh..maklum lar sebelum nih ibu n abah je yang belikan barang kemas..ira terima je seadanya..;)

cari..cari..pilih..pilih..
lalu jumpe yang berkenan..

yess...pastuh kakak habib tuh plak kata,
cincin yang aku berkenan tuh ada plak sekali satu set ngan rantai
itu lagi ngam

so amik gambar cincin
amik gambar rantai

amik model cincin
amik model rantai

untuk ditunjukkan kepada ibu
maklum lar, ira nih kan anak ibu

huhuhuhu..kalau tak tunjuk karang,
nanti dia tak berkenan plak
susah..

so ape2 pun,
kene balik bincang semula

kalau ibu tak berkenan,
jawabnye
terpakse lar pergi memilih cincin yang lain plak

haih

2 comments:

~CiK NadiRa~ said...

hihih..nk tau x??sebut pasal cincin ira pun x beli lagi laa...Ya Allah..mcm mana eh terlupa benda paling penting????hahah

anyway..i linked u..:)

luvira said...

hehehe..g cari cepat..hari tuh kawan2 ira lar takut2kan ira, suh cepat2 cari cincin..

susah gak rupe2nye cari cincin nih