Pages

28 October 2010

terima kasih kerana memahami saya

sometimes ira rasa, ramai sangat yang excited nak tengok budak giler menggedik dan berperangai seperti budak kecik nak kawen...


begitu ramai yang tak abis2 tanya, bile nak kawen, bile nak kawen, bila nak kawen


dan tetibe ira terasa seperti artis yang perlu menjawab..


'no komen..bila dah siap kad undangan, saya akan menjemput semua media massa'


ok..full stop..







p/s : saya hargai kamu, kamu dan kamu semua yang bertanya..tapi kadang2 saya rasa amat rimas..bila tiba masa nanti, saya akan jemput semua orang..jangan risau...dan saya nak sangat kamu, kamu dan kamu semua tahu, saya tak suke kamu, kamu dan kamu semua mencanangkan cerita yang saya mahu kawen kepada semua orang...TQ

5 comments:

Shakina Farhan said...

bila nk kawen? haha..kina mintak pelempang kot..gurau je..xpe eira..ckp je bile da sampai kad nt tahu la..nt jemput jugak..dont wori..

kina pun xkompem2 lg tarikh..tp blog nk 11.11.11 kan..mintak pelempang lg kina ni..haha

Anonymous said...

kite dulu bile org tanye bile nak kawen jwb lepas raye.. (raye ape n raye bile tak tahu).. =P

~ mizzAmy ~ said...

i rasa semua org pun sama lah dear. saper suka ditanya oleh org sekeliling perkara yg agak sensitip. if dah ada tunang tuh tak per lagi. semua org dah boleh bajet nak kawin dlm masa terdekat. yg still single, lagik lah diorg rasa tertekan tahap nak telan org.

luvira said...

tu lar pasal..hisshh..ada plak ari tuh, tetibe lepas raya, ramai plak yang tanya, mana gambar tunang..kata nak tunang..eh..eh..tah bile masa lar plak ira kata nak tunang pas raya..tak tau lar sape yang mereka cerita tuh..

ni plak, dorang buat spekulasi sendiri..ada yang canangkan ira nak kawen bulan 12, ada yang kata bulan 1..sesuka hati je...padahal tuan empunya diri tak penah kata ape pun...

luvira said...

kina : lorr..ingatkan 11.11.11...hehehe..tak pe2, nanti masa tuh mesti perut ira tgh boyot (ye, sile berangan)..ape2 pun, ira try gak g wedding kina ehh..hehehe

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com