Sunday, October 10, 2010

4 tahun 4 bulan 4 hari



10.10.10

ape yang menarik tentang nombor nih??ianya hanya datang sekali je seumur hidup, macam jugak tarikh2 yang lain kan??tapi mungkin yang nih special sikit sebab susunan nombor tuh agak menarik



so ape aktiviti menarik yang korang semua lakukan pada hari nih??




Daisypath Anniversary Years   Ticker





hmmm, kalau korang semua tengok pada ticker diatas, korang semua bolew tahu kan, hari nih genap 4 tahun 4 bulan 4 hari usia percintaan kami..hehehe, macam tak caya je, pejam celik pejam celik, dah hampir mencecah 5 tahun gembira


sepatutnya pada tarikh ini, akan diakan majlis pertunangan antara saya dan dia, tetapi terpaksa ditunda atas sebab-sebab yang tertentu, so tak dapat lar nak merealisasikan impian untuk betunang semasa usia percintaan mencecah 4 tahun 4 bulan 4 hari..kononnya dulu, penah merancang, nak tunang tarikh nih, dan kawen masa usia percintaan kami 5 tahun 5 bulan 5 hari..tapi sekarang nih semuanya tinggal kenangan jelar


korang semua nak tau kenapa tarikh bertunang nih terpakse
dipospon??


hah, ni lar antara sebab2 utama :

1) pihak lelaki semua sibuk dengan karnival MOTO GP yang sedang berlansung di sepang pada 10.10.10
2) pihak perempuan pulak semuanya sibuk menghadiri hari keluarga di MELAKA
3) bakal pengantin lelaki pun sama bz di moto GP
4) bakal pengantin perempuan plak tengah memerah kepala otak menjawab exam


so kesimpulannya, kene lar pospone ke satu tarikh yang semuanya available kan??kan??
bile tarikh tuh??nanti lar, bile tibe masanya ira bagitau semua orang yer ;)


lagipun, ira pernah terbaca yg seeloknya hubungan pertunangan ni elok dirahsiakan..biarla hanya kaum keluarga kedua pasangan je tau..x payah heboh2..hmm!

menurut penulisan tersebut,rahsia ni adalah untuk menjaga maruah diri si gadis dan keluarganya kerana bimbang ape2 berlaku kemudian hari jika belum nikah..maksudnya takut putus di tgh jalan la..


sebab tuh lar, sampai sekarang nih, kalau korang semua perasan, ira tak letak tarikh2 tuh semua kat blog nih..bukan ape, takut ada ape2 yang terjadikan..kalau orang tanya pun, selalunya ira akan jawab bulan je, tarikh sebenarnya , biarlah rahsia dulu..nanti bila semuanya dah selamat, ira akan bagitau yer ;)

No comments: