Pages

29 October 2010

saya dan dia

perbualan antara saya dan dia



dia : u sayang i tak??
saya : sayang
dia : banyak mana??
saya : sebanyak kereta yang ada



saya : u sayang i tak??
dia : sayang
saya : banyak mana??
dia : sebanyak lampu jalan yang ada
saya : lampu jalan je??sikit je..i sayang lagi banyak dari u
dia : lampu pun banyak ape..siap terang bercahaya..


tetibe sampai satu persimpangan, ada lampu jalan rosak...


saya : hah, satu cahaya cinta u kat i dah rosak..so mesti dah berkurang, sedangkan sayang i pada u makin bertambah
dia : owh...kalau macam tuh, sayang i pada u sebanyak sign board kat jalan raya
saya : hah???makin sikit??
dia : ok lar, nanti i pikir ape bende yang banyak


beberapa jam berlalu...


dia : ok i dah tau
saya : tau ape??
dia : i sayang u sebanyak manusia, lagi banyak dari kereta...sebab 1 kereta bolew naik min 2 orang..tuh belum maks..so maknenye sayang i lagi banyak dari u
saya : owh..ok.. (sambil menengok jam, ok dah kul 2 pagi..ape lar dia merepek nih, call aku semata2 nak bagi tau pasal tuh???)



kesimpulannya : saya sayangkan awak juga

2 comments:

~ mizzAmy ~ said...

how's sweet.... yg penting saling sayang-menyanyangi. ;)

Unknown said...

so sweet baca nie

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com