Wednesday, October 27, 2010

saya mahukan ini!!!!

saya inginkan ini untuk hantaran saya..


agak2 ada tak sesapa yang sudi meng sponsor untuk saya???



1) handphone (i-phone)

i-phone..i need i phone



2) gps

owh gps...jika ada kamu, pasti saya tak sesat..


3) handbag (liz claiborne)

beg yang besar untuk letak susu n pampers anak nanti ;)


4) jam tangan (tissot)

jam yang comel..sesuai untuk tangan saya yang kecik ini


5) perfume (dkny)
dkny??owhh..i adore u..




hanya ini sahaja....please...tapi kalau tak dapat brand yang ini, brand lain pun jadi lar..asalkan ada orang nak sponsor item2 di atas...


agak2 sape yang baik hati hah???sila angkat tangan....


8 comments:

K.I.N.A said...

wah..wishlist..telan air liur jap..hehe..:P..kina pun nak buat wishlist dekat2 nak kawen nt..dgn harapan ad org nak bagi..haha

~ mizzAmy ~ said...

bestnya yg 1st tuh. i want-i want!! hehehe....

luvira said...

kina : kene buat awal2..nanti senang, kalau ada orang nak sponsor, dorang dah lew kumpul duit dari sekarang...hahaha ;)

mizzamy : wah..bestnya kalau dapat itu kan???kan???

Kasut Pink said...

sesape yg nak sponsor ira, sponsor la kite skali...huhu

P . J . A . A . M . I . R said...

aku nak BB torch slide y baru tu..
gps aku tak kesah sbb aku dh mmg dilahirkan sbg gps.. haha...
beg tu ok, cantik... tp klo utk simpan pampers ngn botol anak ko, sure x muat!! ko kne cari bakul utk segala brg anak ko... haha... bj kne byk tau..

mysarah said...

wahhhh gitteww!! haha

i nk request jugak la. tapi pas kawen la kot coz dh overdue. haha

Rilla said...

Nak DKNY Be Delicious yang ijau gak. Ira sponsor Rilla, Rilla sponsor Ira, buleh?

luvira said...

rilla : owhh..kite g beli sesama..pastuh tukar..hehehe..tak gitu???