Friday, December 31, 2010

review : pre wedding

yeaa haaa...
sukenye dia masa amik gambar nih

ok, jom kite tengok beberapa keping gambar..hasil dari pre wedding hari tuh..


lokasi : taman layang2, kepong
masa : 3 petang
tarikh : 11.12.10



mari memilih layang2..cepat2


yea..dah dapat..beli yang murah je ok..rm5 je satu..nak pakai untuk amik gambar je kan??so jangan membazir..membazir amalan syaitan




terbanglar wahai layang2..terbang lar tinggi2


buai laju2..
sampai hujung sana
ape dalam baju
sekuntum bunga cina





suke sangat2 gambar nih


ok, ni budak2 yang tukang menyibuk..tapi ada gune gak bawak dorang nih..tolong angkat beg, tolong tiupkan belon buble tuh..

a big TQ to noyu lar sebab dia yang paling banyak kene buli, angkat beg n sebagainye..yang lain2 tuh semuanya sibuk dok syok main layang-layang


sangat PENAT ok..dah lar panas..owh, macam rasanya bile orang amik gamba pre wedding...




p/s : gambar diatas belum di edit ape2 yea..ini adalah gamba sebenar tanpa editing

2 comments:

Reen Tart Nenas said...

ramai geng! best!

luvira said...

bile ada budak2 tuh, tak de lar rasa malu sangat nak bergambar.. ;)