Saturday, December 4, 2010

kene tag!!!

salam,


owh...saya di tag olew cik shahira
disebabkan ira tak lew nak lelap mata, walaupun jam skang dah kul 2.09am
so mari kite menjawab soalan2 cepung mas

adakah anda rasa anda hot?

hot ke???errmmm..macam tak je..badan pun sekeping macam playwood




update wallpaper anda guna sekarang.




cerita pasal gambar ni?
ira suke apple yang berapi...simple tapi menarik...no icon at destop..tak suke, menyemak ok...cume ada 1 je folder sesat kat tepi tuh..tuh folder gambar2 yang nak di upload dalam fb, senang letak selected pic kat fb, pastuh upload..dah siap upload, folder tuh pun akan di delete..



kali terakhir makan pizza?

pizza??errmmm, 14 nov ari tuh..makan ngan ADAH (kawan baik saya) di ECM, pahang...



lagu terakhir anda dengar?

entah, tak sure lar..hehehe..



selain nama sendiri, anda di panggil dengan nama apa?
AIN (family)
EIRA (kawan2)
NURUL (kwn sek ren)
DHIRA (ada lar 2 3 orang customer choc panggil)
AIRA ( nina panggil - i love this name)



tag lagi 4 orang..

mizzamy
kina
miss puteri 
nora aira




ok..masa untuk tido..bye ;)

2 comments:

K.I.N.A said...

kina ditag..hehe.byk hutang tag ni..tq ira..akn diusahakn..:)

miss puteri said...

tg dear! nty put buat ye dear!!