Saturday, December 4, 2010

DIY : tq tag

tinggal lagi 7 hari lagi
dup dap dup dap

tetibe terbebes plak..haih..

so skang sesi men DIY tq tag..
eehh..ehh..
nih bolew di kategorikan sebagai TQ tag ke??

tak de perkataan TQ pun
huhu


nih hasil kerja adik ira..setelah berminggu2 ira suh dia buat, tak jugak di buat2..
last2 ira kene bagi idea dulu macam ne..dah lukis kat kertas macam ne ira nak, baru lar dia lew buat

tapi ape2 pun
TQ lew sesangat, sebab tolong buat TQ tag nih

nak harapkan ira nak buat seme benda, memang kompem lew tak sempat kan?

ok lar, ari nih nak kene setelkan semua benda...ada lagi seminggu..macam banyak je tak siap lagi..
adoi..

No comments: