Thursday, December 15, 2011

warehouse sale : selayang mall

eehhh, korang semua...tetibe jejalan kat selayang mall ari sabtu ari tuh, alih2 ternampak ada JUALAN GUDANG EKSTREM...


hihihi, ape lagi, jom kite g tengok2 ape yang patut ;)



macam2 ada...dari baju untuk mama, untuk papa n untuk baby pon ada...pastuh utk barang2 rumah pon ada gak...




n aku ape lagi, terus menghala ke baju baby...hahaha..murah2 je kot, baju anakku baru rm5, ada yg rm10..tgh syok2 pilih, hubby datang


hubby : lorr, baju baby lagi??kan kejap lagi kite nak g subang, beli barang baby...nih cari benda lain lar plak

ira : hmmm, yelar...yelar


haih, potong stim betul...baru nak pilih2...last2 ni jea la yang sempat kaut




1. sepasang baju lengan panjang - rm10
2. sepasang baju lengan pendek - rm5
3. topi utk baby - rm 5.45




p/s : sebenarnye papa jeles sebab sejak akhir2 nih asek beli barang baby jea...hahaha

5 comments:

ciksuen said...

setuju2! papa jeles~ hehe

CikNaa said...

wah! boleh pg nih.. dekat je tu.. thanks for info mommy =)

Mommy_Cha said...

halamak...selayang mall dkt dgn umah mama ku sajork..hiks..tatau pon...

PUAN SUE said...

hhehe...papa pun boleh jeles yer...hihi

veesakura said...

nak buat camner, barang baby lagi lawa dari baju2 untuk papa. hehehe