Saturday, December 31, 2011

bercuti sebelom berpantang ;)

day 1
25 disember 2011

12 tgh hari
bertolak ke teluk kemang...masa untuk holiday ;)

ok, orang lain seme bertolak awal, tapi aku sibuk menguruskan rumah dulu...kemas2 ape2 yang patut sebelom bercuti, maklumlar, rumah macam tongkang pecah...hihihi..

so dalam kul 11 lebey kuar rumah, g amik 'anak sulung' kat rumah mama dia...hahaha, ramai orang ingat danisy anak aku...kadang2 aku iya kan aje, kdg2 aku pon rasa macam anak aku, dah tuh, kemana2 nak g jalan, mesti nak angkut dia...

memula tuh aku malas nak bawak dia, bukan ape, aku semakin penat skang, maybe sebab perut semakin membesar, takut tak terlarat nak layan dia nanti...tapi hubby sibuk suh g amik gak, siap janji : tak pe, biar papa yang uruskan semuanya...

ok, bolew caya ke??hahaha, nasib baik sepanjang 2 hari tuh memang dia yang banyak melayan danisy dari aku, sebabnya aku DEMAM, BATUK n SELSEMA semasa disana...hisshhh, tak dapat menikmati nikmat percutian dengan sepenuhnya... ;(

so dalam kul 3 petang kitaorang sampai sana...hubby terus ajak danisy tukar baju, da tak sabar2 nak terjun kolam...disebabkan aku dah tak larat, so aku dok dalam bilik jea...monitor dorang dari atas...


dorang mandi kolam sampai ke petang...aku sampai kene turun panggil naik...adoi, eksited sangat ke dalam mandi kolam...pastuh sempat jugaklar menjenguk pantai, tapi tak de la plak gamba kat pantai, sebab masa g tuh, tak bawak kamera...


day 2
26 dec 2011


ok, aku semakin gemuk dan nampak seperti tidak terurus...masa nih hingus meleleh2 kot...dengan batuknye yang semakin menjadi2...sampai hilang suara tau...


ok, destinasi seterusnya GO KART time...nih sebab melayan kerenah papa




owh, tiga orang peminat cilik...kusyuk kot tgk orang main go kart



papa n danisy ;)



da lar, pastuh terus balik sebab keadaan diriku yang semakin tidak stabil... ;(

No comments: