Friday, December 23, 2011

49 days to go


49 hari lagi??
tetibe rasa macam belom bersedia untuk menjadi seorang ibu....
kejap je masa berlalu

uuuu....takutnye...
bukan ape, takut tak bolew nak jaga baby, haih, sebelom nih jaga anak orang macam senang jea...bile time ala2 malas nak jaga, bagi balik kat mak dia..

skang nih anak sendiri kot...kalau time malas2, nak bagi kat sape??
ok, dalam pada takut tuh...sebenarnya rasa tak sabar menanti kehadiran si kecil lagi banyak dari rasa takut...

tak sabar nak peluk cium dia
tak sabar nak gomol2 dia
n paling tak sabar
nak BULI dia...

hahaha, gile kejam...tak de lar nak buli yang teruk2 tuh...juz buli2 manja ;)
ok lar, nanti kite jumpe ye sayang...

6 comments:

Kami said...

insyaallah kite berjaya melakukan nye.. amin...

ciksuen said...

eh? kenape i 33 weeks pregnant, tp ticker i kate another 52 days to go? ticker i pon da weng2 mcm tuan die..maklumla, ari las bekerja utk dis week..hehe

aTy _faRed~ said...

ha'ah lah..macam sekejap jer kan.. tapi memang tak sabar pon nak 'jumpe' ngan baby yg selame ni duk dalam pewot jer..:)

mRs mysarah said...

rasanya tak sempat mak nak buli anak. si anak jer yg jadi pembuli hahahaha

P . J . A . A . M . I . R said...

weh, aku br perasan, nape ko br 30 weeks & 5 day, 49 days to go.. tp aku 32weeks, 56 days to go? haha? sapenye y silap?

luvira said...

ehhh...ehhh, ke tiker ira yg salah???hahaha, tak tau la mana betul yang mana salah...

agaknye dia nak suh ira bersalin awal kot...hahaha