Pages

01 July 2010

bila kau rindu aku

tak blew tido...
dah bape hari asyik tido lewat sebab setelkan kerja abah (owh, skang aku jadi kerani part time tak bergaji kat umah, siapkan kerja abah yang mana dia tak sempat siap..dah jadi alar2 bos aku plak), so ari nih kononnye nak tido awal lar..aku balik je keje..mandi segala bagai..kelam kabut naik atas..dan..akhirnye lelap...owh, sebelum tido sempat tgk jam, kul 9.45 pm...yess, dapat tido awal

........zzzzzzzz.....


tibe2 tersedar lar plak kul 1 lebih...adeh..pusing2 tak mau lelap..ape mau buat...try call dia, dia jawab..tapi kejap je, sebab time to sleep...waaa...aku pun capai lappy, on button..n start merepek2 di depan lappy


bukak i - google...tetibe terpandang kalender kat tepi tuh...errkkk..dah 1 JULAI ke?cepatnye masa berlalu...so ini bermakne, bulan ini aku akan bershopping dan terus bershopping barang2 untuk ke tarikh itu...


dengan senang hati nye terus buat cek list...
tetibe macam terkejut..banyak nye bende nak kene beli...
biar betul...adei, cube bukak cimb cliks jap...


hah, mati daa, duit macam tak bape cukup je nak setelkan barang2 tuh..aduh..dah start nak pening kepala arrr nih...rupe-rupenye susah gak ye nak menanti tarikh itu...macam2 nak kene buat...macam2 nak kene beli..


ok, nanti after 23 julai baru aku listkan kat sini ape barang-barang yang dah dibeli masa aku kat sana...sebab 20 julai aku akan fly untuk menshoppingkan diri bersama si dia kat sana..;)


dah lar, nak try untuk tido..nanti esok jap lagi tak lew bangun plak..dah lar aku nih susah bangun pagi..

nite
sweet dream



bila kau pergi jauh
ingatlah aku
bila ku disampingmu peluk tubuhku

bila kau rindu aku panggil namaku
ku datang menemuimu



*** tetibe mood pagi nih, terlebih gedik...owh, kan best kalau malam2 ada orang peluk kite kat sebelah..huhuh..dah2, jangan nak berangan lagi..g tido

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com