Pages

26 July 2010

kawen paksa


hari nih masuk je opis tetibe kene 'kawen pakse'...gile ke ape? tak de ribut taufan, tak de merisik or meminang, tetibe cakap nak 'kawen'...waaa...tak mau...ingat aku nih senang2 je ke nak bawak 'lari', pastuh suh aku 'kawen'?



macam ne nih???haih, korang semua mesti tak paham kan?? ari nih tetibe je aku kene tukar deparment,

dari unit CEE ke unit OPTI..
dari syurga fraud ke neraka fraud,
dari akuarium ikan mas ke akuarium ikan pirana...

tensionnye!!!!!!!!!!


yang membuatkan aku lagi tertekan, tak bincang ape2 ngan aku, alih2 cakap, berkuatkuasa 1 ogos 2010 aku akan ditukarkan ke operasi..memang tak terkata..langsung tak lew terkeluar sepatah huruf pun dari mulut aku


waaa..air mata dah nak ngalir dah masa tuh, tapi tahan jea..tadi memang bengang sangat, rasa nak marah semua orang...tapi sekarang dah bertenang sikit..dah mula bolew berfikir, so permohanan aku untuk still kat unit aku sekarang di tolak, so aku akan melancarkan perang dingin


plan A
still nak try untuk memujuk rayu supaya tak ditukarkan..try ugut2 sikit..buat drama air mata, tapi kalau tak jadi gak, kene buat plan B


plan B
ikut je cakap bos2 yang GILER KUASA tuh, tapi tengok lar, aku tak nak perform kerja..pedulik pe aku..kalau dia nak bising2 kat aku, aku nak cakap je yang aku tak minat kerja kat situ


plan C
pindah terus dari unit FRAUD..so jap lagi aku nak g amik borang tukar, nak try jea, kalau dapat tukar aku blah je lar dari sini..biar aku tension keje kat tempat lain, dari aku duduk kat dalam akuarium pirana tuh..



errkkk..ataupun korang ada cara untuk aku atasi benda nih??????

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com