Pages

15 July 2010

customer always right

tadi aku dapat satu call dari seseorang, owner sebuah kedai..nama kedai tak payah lar aku bagitau kan..nanti jadi cerita plak..


aku tak tau mana dia dapat no tepon aku, tapi aku rasa dia search pasal aku n kuar lar no tepon tuh kot, tak pun dia kidnap no tepon aku dari blog little sweet brown..


ok, dipendekkan cerita, dia mintak jasa baik aku, untuk mendelete satu entry aku yang kurang memuaskan mengenai kedai dia..owh, aku sebenarnye masa menulis entry tersebut, memang langsung tak berniat pun nak menjatuhkan kedai tersebut, tapi tak tau lar plak rupenye2 entry aku tuh, jadi first rating kat google..bile taip je nama kedai tersebut, entry aku tuh yang first sekali akan keluar..


ok, kepada owner kedai berkenaan, ira dengan baik hatinye, telah hide entry tersebut, TAPI ira harap JANGAN lar sesekali buat customer macam tuh lagi..customer always right.tolonglar jaga hati customer..hope lepas nih, ira nak g balik kedai tuh, n nak service dia macam mana..harap2 ada pembaharuan..tapi kalau still macam dulu, ira tak teragak2 nak publish balik entry yang lepas n buat entry baru berkenaan ini..


ok, semoga kedai tersebut terus berjaya n berkembang maju..sebab quality kerja dia sangat bagus, tapi layanan yang diberikan kurang memuaskan hati n tak menepati janji..all the best..


p/s :tapi bagi sesiapa yang pernah baca tentang entry yang lepas, mesti tau kan kedai mana..so senyap2 je lar ye..

oppsss, hope lepas nih dapat diskaun lebeh kalau g kedai tuh...hehehe ;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com