Pages

28 July 2010

lagi cerita 5544

ini cerita hari isnin lepas (19 julai 2010)
lamanya dah berzaman kan?



owh, masa nak balik opis tuh, tetibe tayar kete lew pecah plak..adei, nasib baik dah dekat ngan caltex jalan kuching..and thank god sebab tak de ape2 yang buruk berlaku pada aku..

aku call jelan, tapi dia tak de kat kawasan berhampiran..so aku call cik ki (pakcik aku ye)
cikki pun datang lar untuk menyelematkan keadaan semasa..nasib baik dia ada




hah, tengok tuh, bertungkus lumus membuka tayar kete



nasib baik ada seorang lelaki cina yang baik hati..haa, ini lar yang dikatakan semangat 1 malaysia

cina nih lar yang telah menyenangkan keadaan sebab dia ada alat yang gune mesin je tuh, so tak yah lar berpeluh2 nak bukak tayar kete tuh..so aku pun ada planning nak g cari lar jugak kat kedai..dia kata dalam rm300 je..senang nanti kalau ada ape2 yang berlaku..lebih2 lagi aku nih perempuan, ape lar ada kudrat sangat nak bukak tayar tuh kan



dah balik umah pun dah lambat..dengan nak setelkan barang2 nak g bandung lagi..so tak sempat lew aku nak g tukar tayar pecah tuh, so aku pakai spare tayar je lar untuk sementara waktu..huh, masa tuh dah pk duit lagi..dah lar masa nak g bandung gune banyak duit, pastuh lew plak tayar kete buat hal..


tapi syukur alhamdulillah, masa aku g jengka hari tuh tak de ape2 yang jadi...nasib baik lar semuanya selamat


then sabtu lepas (24 julai 2010), sebelum aku g kelas, aku mintak tolong hubby darling tolong g tukarkan tayar yang pecah tuh...


alih2 aku balik dari kelas, aku tengok2 bukan setakat tayar je dah bertukar..rim pun dah bertukar..owh, TQ so much..semenye di sponsor olew hubby darling..aku juz bagi duit untuk tukar tayar je (huh, save duit)


rim honda city baru..tak dapat honda city baru, dapat rim dia pun jadi lar.. ;)

1 comment:

*loue me* said...

oh oh oh..dh panggil hubby darling dh eh.hehehe

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com