Wednesday, July 7, 2010

adik2 belakang umah

owh, petang tadi melawat 'adik2' di belakang umah..lamanya tak datang melawat..huhuhu..tetibe je macam terkejut bile ada 'adik' baru..3 ekor plak tuh..huhuhu..rupe2nye abah beli anak ayam baru lar..alamak, masa tengah taip entry nih baru perasan yang ira tak amik lar plak gambar anak ayam yang comel tuh..


act aku bukannye nak sangat pun melawat 'adik2' kat belakang tuh..tapi dah ibu plak suh g bagi makan kat dorang sebab abah balik malam ari nih..pastuh kene cari telur burung puyuh plak..ari sabtu ni ingat nak masak sambal telur puyuh untuk si dia tuh..haih..sibuk, hari2 kata nak makan telur puyuh..so nih dalam proses mengumpul lew nih..


satu hari paling sikit pun dua bijik..hari nih dah terlambat kutip, tinggal 2 bijik je..sebikik lagi dah selamat di makan dek ayam api2 yang jahat tuh..haih, aku memang agak anti tul ngan ayam api2 nih





owhh..tak lama lagi mesti dapat ahli keluarga baru..huhuhu..hiisshh, tak malu tul si sopina n si danisy nih..ada ke nak 'beramah mesra' kat depan aku plak..




ok lar, lengkali citer lagi ye..nih nak g menyiapkan cokelat jap..huhuhu..bolew plak terberenti mengupdate blog..huhuhu..act tengah tunggu cokelat tuh semua beku..tuh yang sempat menconteng-conteng kat sini..

ok bye..muuaaahhhh

No comments: