Tuesday, April 3, 2012

festival Shoe - pwtc

ehhh...ehhh...tak abis pantang lagi dah kuar???
hihihi...sebenarnye nih singgah jea, sebab nak g beli kasut...

masa balik kelas tuh, hubby g amik ira...dah lalu kat pwtc singgah la kejap, sebab adik ira kata ada banyak kasut saiz kecik....so ira kan memang susah sangat nak cari kasut sebab selalu tak de saiz, so singgah la kejap...

nasib baik memang stroller ada dalam kete, so jalan je lew...bende lain dah tak payah bawak, lagipun susu sentiasa melekat dibadan...so tak de masalah...hihihi, kan senang kalau baby menyusu badan..


si kecik nih tido jea...


pastuh tetibe mengamuk nak susu...cari tempat duduk n bagi susu...see, jangan malu2 lar nak bagi susu kat anak kite, asalkan masih menutup auratkan??ada gak orang yang pandang2...tapi ira buat tak tau jea...



da kenyang kan...so jom balik...


kejap jea g, beli kasut sepasang pastu balik...risau gak bawak anak kecik lagi keluar berjalan...



p/s : esok last day berpantang...sukenyeeee....bebas~~~

2 comments:

P . J . A . A . M . I . R said...

sakan la berjalan nti ye.. insyirah klo jln, bile balik rumah je nesti tdo lame.. mcm dia dia yg berjalan/ driving.. hehe.. tp y bestnye, tiap kali bjln mesti nak susu mse tgh jln.. nak tak nak kne la susu sambil berjalan klo tkde tmpt duduk.. dlu ok la, skrg lenguh tgn.. haha.. slalu standby shawl dlm beg selai..

aTy _faRed~ said...

besh nyer festival kasut..apesal tak tau ek..konpius ni..hurrmm..;)