Friday, April 27, 2012

akikah alysa

alhamdulillah, selesai satu lagi tugas mama n papa untuk buat aqiqah alysa...semuanya berjalan dengan lancar...ramai sangat yang datang sampai tak terlayan rasanya...sampaikan bile orang datang nak cari alysa, aku siap cakap macam nih.."saya pon tak tahu mana dia, tapi dia pakai baju skirt kaler pink ada reben kat kepala"

22.4.2012
aku genap 27 tahun...alysa pon dah akikah...buat majlis serentak...tapi, alysa jea dapat hadiah, mama tak dapat pon :(

hihihi...tak pe lar...yang penting rezeki untuk alysa melimpah ruah :)

disebabkan terlalu bz, makanya aku tak de la gamba dia banyak sangat...ni pon aku kidnap gamba2 nih seme dari fb kawan2 n sedara2 yang datang...sekurang2nya adalar jugak gamba sebagai kenangan 



tengok nih, bile aunty2 gedik berjumpe...hiihi...


alysa suke berkerut2...sebabnya dulu masa aku pregnent, aku suke cakap anak makcik aku yang tengah pegang alysa nih suke berkerut...sudahnya anak aku pon suke berkerut2...hahaha...tak pelar, asalkan comel...


alysa dah rimas masa nih..pas je gamba nih, dia melalak nak susu..


ni plak anak kawan aku...na'il irfan...umur 3 bulan...bam bam tul...hihihi...


ok, masa mama nak potong kek...


last but not least...gamba kami sekeluarga...


owwhhh...kenduri akikah alysa nih tak buat besar besaran pon...tak de buaian cantik2...juz buat simple2 jea...ajak family n jiran2...tapi tuh pon dah dekat 150 orang...maklumlar, keluarga besar kan...

ok lar, nanti kite cerita lain plak ehh...bye

2 comments:

mRs mysarah said...

hafiy pown suka sangat kerut dahi sebab i memang suka tegur anak orang yang kerut2 dahi ni. sampai tergelak2 la kalo i tengok. nah ambik dapat kat anak :D

kita ni banyak sama betol la ira hohoho

luvira said...

lorr...ye ke??hihii...tu lar, dulu sibuk dok cakap anak orang, skang nih anak sendiri dok berkerut2...