Pages

02 September 2011

Only you

Bila orang tanya : seronok ke kawen?
Aku jawab : seronok kalau korang dapat laki macam laki aku

Bila orang tanya : seronok ke preggy??
Aku jawab : seksa sangat TAPI seronok kalau ko dapat laki macam laki aku

Kesimpulannya : suami saya memang sangat best... Love u darling...I will love u untill my breath end..insyaallah...

Entry ni khas untuk suami tersayang...tahun ni First time kami bersahur bersama...n the best thing, dia sangat memahami yang ira tak lew celik je mata terus bangun...ira kene take time atas katil, pejam celik pejam celik dalam masa 5 minit baru lew bangun n siap2 untuk bersahur...kalau ira terus bangun je, alamatnye ira akan muntah2 sampai ke tengahhari lew jawabnye...

N suami akan turun dulu, g tolong ibu kat dapur( da macam anak pompuan da) samada panaskan lauk or buat air...ira selalunye turun tuh dah ready je untuk makan...thank god for give me husband like him...

Kemudian lepas makan plak, ira tak lew nak berdiri lama2 kat sink... Kalau tak segala isi perut tuh akan terkeluar balik... So, suami la yang akan tolong clearkan pinggan mangkuk dalam sink...ira cume tlg kemas2 meja je...syukur ya allah kerana Kau temukan aku dan dia...

Sepanjang ira sakit, dia yang banyak membantu...boleh dikatakan kerja2 rumah majoriti dia yang buat...dari basuh baju, sidai baju cume lipat baju je dia tak suka...kemas umah seme la dia yang buat...tapi lepas berbincang,akhirnya kami keputusan untuk pindah sementara ke rumah ibu...sebab ira mmg tak larat untuk uruskan rumah...

Yang paling best, tiap2 hari sebelum tido, mesti ada sesi mengurut kaki...entahlar, sejak preggy ni kaki asyik lenguh je...so si suami la yang jadi mangsa keadaan...terima kasih sayang...;)

And the best thing masa preggy ni ape saje yang ira nak, seme nye dia beli...nasib baik lar bini dia ni bukan suke nak mintak2 sangat, kalau tak mesti kopak...hahaha

Ape2 pon...saya bersyukur sangat atas kurniaan Mu ini...terima kasih Allah kerAna  menemukan jodoh yang terbaik buatku...Alhamdulillah

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com