Wednesday, September 28, 2011

vacation to be remembered

24 sept - 25 sept 2011



honeymoon time plus berjalan2 dengan kawan2 opis

waaa....kami penuhi hari2 terakhir kami dengan menikmati perjalanan ke cameron highland bersama sama....starting 1/10, seme da kene berpecah...ada yang stay kat opis lama, n ada yang kene pindah menara TM n aku plak sorang2 tercampak kat menara annexe sebelah menara TM tuh.... ;(




memula ramai yang nak g, tapi last minit hanya tinggal kami yang ada gamba nih jea...sob sob sob...sangat sedey...


mas tak dapat g sebab sibuk nak kawen 8/10 nih...so memang dia amatlar bz ngan preparation kawen...


fik n yat plak sibuk ngan preparation majlis tunang mereka...opppsss, aku terlepas ke errkk, bagitau majlis tunang MEREKA...hahaha...hopefully korang bahagia sesangat sampai akhir hayat ;)


cik ain plak baru pas abis pantang...so tak de la nak g bercuti ngan mengangkut baby kecik dia tuh


so tinggallar kami kami jea



tak kisah lar, yang penting aku tetap pergi berdua...oopppssss bertiga la plus si kecik kat dalam perut nih...amboi2, memang si kecik nih suka sangat kot tempat sejuk, aktif kemain....kejap berpusing sana, kejap pusing sini...mama nak tido pon tak lew, asyik berguling2 je kamu kat dalam tuh yea...

memang dari start awal preggy lagi teringin sangat2 nak g cameron...tapi masa awal2 preggy tuh kan dok mabuk kepayang, so tak de lar istilah berjalan2...nih bila sihat tibalar masanya untuk menebus balik masa2 yang tertinggal ari tuh




owwhhh, lupe plak, si kecik ni pon ikut gak...dia lar penyeri suasana masa kat sana...nasib baik ada dia, tak de lar sunyi sangat...


tapi yang tak laratnya, sepanjang perjalanan, dia n hubby dok lar asyik menyanyi nyanyi, dok 'bergaduh' berdua...pening kepala nak melayan...aku nak lelap mata pon tak lew...ada je bende dua orang tuh nak buat...ada de modal dorang nak 'bertekak' dalam kete...




nih plak masa hari kedua...dok lar cari strawberi...ye lar, dah masa kat sana, asal berenti je hubby beli strawberi cokelat tuh...memang minat sesangat lar...so masa nak balik, beli banyak2 strawberi, balik kl cairkan cokelat je...jadi la strawberi cokelat ;)




ok, masa untuk pulang...hah, tengok si kecik tuh...malas, tak mo pegang ape2 barang...seme orang yang kene angkat untuk dia...dia tau nak pegang bola strawberi tuh je...haih..ape lar nak jadi sorang nih...masa kuar je bilik, dia laju je ke depan...bila suh angkat beg sendiri pon dia buat bodo je...


ok lar...pape pon, memang sangat seronok...;)


kepada semua opismate tersayang, walaupon kita berjauhan, korang2 tetap berada di hati...ceh wahh...yo yo an je kan...pape pon, kalau nak g bercuti lagi, jangan lupe ajak ira...k daaa ;)

No comments: