Tuesday, September 20, 2011

jamuan raya GBA

assalamualaikum semua..



laalalla....lambatnye update entry nih...huhuh...padahal dah seminggu berlalu...baru ari nih bukak balik blog n edit post...kalau tak asyik berstatus draf je...







jamuan raya GBA
13 september 2011





tengok tuh, pasangan yang tengah hangat bercinta...nak pakai baju sedondon konon...nyampah i...hissshhh, tak pe2, nasib baik korang nih bolew tergedik2 sampai hujung bulan nih jea...kalau tak lagi sakit mata aku nengoknye...hahaha...



to korang yang tengah panas2 bercinta tuh...ira doakan sentiasa bahagia sampai ke jinjang pelamin seterusnya sampai akhir hayat...seronok sangat tengok korang...sebenarnya aku dah tak sabar dah nak tengok korang atas pelamin....tapi tak tau lew masa korang atas pelamin tuh aku dapat datang ke tak...kalau tarikh tuh kene dengan keadaan yang sesuai, aku mesti datang punye...tapi kalau tak, harap maaf lar ye darling!!!






lihatlar aksi2 menggedik kami



dari kiri : yat, mas, nina, ira, kak fara
status : bakal bertunang, bakal berkahwin, berkahwin, bakal ibu, ibu anak 3 ;)

1 comment:

NurulHayatiNordin said...

ala mummy jgn la nyampah2 tgk aunty yat ngan uncle fik. pasni dah tak dapat nak tgk2 lagik.. hoho. haa mummy deliver la awal bulan feb, nnt dah boleh dtg. hehe. Tenkiu mummy doakan kami. Amiin :)