Wednesday, August 31, 2011

Raya

Puasa thn ni mmg menguji keimanan..rasanya mcm kembali ke zaman kanak2 18 tahun yg lepas..masa baru mula2 belaja puasa...nak menghabiskan satu hari puasa penuh pon rasa macam bertahun tak makan...memang tak larat sangat2...badan lemah yang amat2...kejenye nak tido je..kalau bolew, nak tido sampai waktu berbuka...tak mo buat sebarang aktiviti...penat yang teramat sangat rasanya...


Tapi alhamdulillah walaupon sikit tp ada lar jugak puasa penuh...kalau orang biasa dapat 29 hari puasa, dan aku plak hanya 17 hari je...huhu, nak mengganti tu plak la satu hal...tapi demi anak,terpaksa la ape saja...

Ok, selamat hari merdeka dan selamat hari raya aidilfitri...sesapa yang balik kampung tuh, berhati2 dijalan raya...pandu cermat, jiwa selamat...ingatlar orang tersayang...bye ;)

No comments: