Pages

27 September 2010

URBAN VIBE ONLINE CONTEST


1) Pertandingan terbuka kepada bakal pengantin Seluruh Semenanjung Malaysia yang berumur 20 tahun ke atas sahaja. Tidak di benarkan mewakili mana-mana pihak untuk menyertai pertandingan ini.
~ 25 tahun


2) Peserta hendaklah mempunyai BLOG dan HENDAKLAH MENJADI FOLLOWER http://www.pameran-pengantin-malaysia.blogspot.com/ / dan add kami di Facebook Pameran Pengantin Malaysia.
~ok

3) Entri hendaklah bertajuk 'URBAN VIBE ONLINE CONTEST'.
~ok


4) Sila letak banner badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA.
~ok


5) Buat satu ESEI (tidak kurang dari 200 patah perkataan) yang bertajuk :
Pameran Pengantin Malaysia ; Pilihan Utama Bakal Pengantin.

Bagi bakal pengantin yang tiada masa untuk membuat persiapan kahwin mereka, semestinya pameran pengantin adalah pilihan no 1 bagi semua bakal-bakal pengantin di luar sana, termasuklar saya. Di pameran pengantin terdapat semua pakej yang disediakan contohnya pakej andaman, pelamin, set hantaran, kad jemputan, pakaian pengantin, photographer dan macam-macam lagi. So semua persiapan perkahwinan boleh dibuat dalam masa 1 hari sahaja, just pilih mana yang berkenan dan tentukan tarikh..senang kan? Setakat ini, semua pameran pengantin yang diadakan di sekitar KL akan menjadi tempat persinggahan WAJIB untuk saya mendapatkan idea-idea yang menarik untuk hari bahagia saya nanti. Selain daripada itu, harga yang ditawarkan pun sangat berbaloi-baloi, so dapat lar mengurangkan segala kos perbelanjaan kahwin kami nanti. Bagi bakal-bakal pengantin diluar sana, mari lah kita ramai-ramai memeriahkan pameran pengantin yang bakal diadakan pada oct nanti.



6) Namakan penganjur Pameran Pengantin Malaysia dan di manakah lokasi & tarikh Pameran Pengantin Malaysia seterusnya.

Penganjur : URBAN VIBE EVENT
Tempat : HALL 4, KL CONVENTION CENTRE
Tarikh : 8 hingga 10 Oktober 2010



7) Letakkan LOGO penganjur & LOGO rasmi Pameran Pengantin Malaysia.

My Photo

Our Next Pameran Pengantin Malaysia

9) Letakkan gambar 'Candid Tercomel' anda & pasangan anda. (Hanya dibenarkan meletak sekeping gambar, dan pastikan gambar anda berdua sopan dan tidak menyinggung mana-mana pihak).
~ gambar yang paling ira suka sangat..nampak kasar, tapi amat manje..hehehe ;)




10) Hadiah boleh di guna sepanjang tahun 2010 sehingga 31 MEI 2011 (TERTAKLUK KEPADA KEKOSONGAN TARIKH, TERUTAMANYA HADIAH BAJU SANDING).
~ok


11) Selesai semuanya, TINGGALKAN KOMEN pada ENTRI INI SAHAJA. InsyaAllah pihak kami akan menjengukkan diri ke blog anda. Yang tak tinggal jejak, tidak akan di layan.
~ok


Semua keputusan adalah MUKTAMAD. Sebarang email pujuk rayu tidak akan di layan. Tarikh tutup penyertaan adalah sehingga 27 September 2010 sebelum 12 tengah malam.
~ok




Harap-harap sangat boleh menang..keep praying..amin ;)

3 comments:

iedayah said...

gud luck dear tuk contest ni

luvira said...

tq ;)

PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA - by Urban Vibe Event said...

salam dear,

maaf, baru approve komen di blog kami :) ok, kami dah singgah, good luck ye..just wait fo the result!

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com