Pages

05 May 2010

garang sangat ke?



pagi nih tak bape sihat..lappy pun tak sihat..dah masuk spital semalam..harap2 ari nih dah lew keluar wad..tapi ikut kata doktor, maybe 2 ke 3 hari..kene virus H1N2..adei..cian lappy cayang tuh..

now owner lappy pun dah start selsema n sakit tekak, jangan tetibe demam sudah..nasib bek bos tak de seminggu, so tak de lar banyak sangat keje yang melibatkan lappy..so disebabkan lappy pun tak de, kite pun menaip lew gune pc opis yang bile2 masa pun lew jadi tukun nih..harus dicampak sahaja ke dalam laut, bagi ikan makan..dah uzur sangat..haih...

pagi2 lagi dah rasa bosan..mengantuk pun ada..pastuh tetibe muncul satu benda yang ada dalam pikiran..sometimes aku selalu terpikir n tertanya2..

GARANG SANGAT ke aku nih???

sape nak jawab tuh???tapi 90% orang akan berkata aku sangat amat garang..kire super duper extra macam singa lapar lar...hmmm...sedey (^.^)

ibu selalu cakap, aku garang sangat ngan jelan..act sebenarnya aku bukanlar garang sangat..cume kata2 aku mungkin agak kasar lar kot..tapi sebenarnye, aku tak bermaksud pun nak jadi garang2 nih..nak marah2 orang nih..lagi aku marah2 lagi aku sayang lar..bermakne orang tuh sentiasa dekat ngan aku..kalau aku senyap je, bermakne orang tuh jauh sangat dari aku...so kesimpulannya????

sorang lagi, yang selalu sangat2 kene marah ngan aku..ALIN..ciannya alin..ok lar..ok lar..nak buat pengakuan kemaafan secara terbuka dekat alin..

"alin darlink, aku bukan sengaja nak marah2 ko..tapi sebenarnya nak manje2 ngan ko...no heart feeling ehh"

owhh..nih pun nak cakap kat semua kawan2 aku..memang kadang2 kata aku agak kasar n sinis..tapi akutak bermaksud pun nak keluar kan kata2 macam tuh..sometimes bagi aku biasa je, tapi bile orang dengar intonasi suara aku, dorang kata aku kurang ajar..(act tuh ibu aku lar selalu cakap, dia kata aku suke jerit2 kat dia, tapi sebenarnya aku cakap biasa je,dia je yang heart feeling lelebey)

dah lar, tak mau dah cakap bebayak..yang pastinye aku nak cakap kat sini, aku nih ada darah orang MELAKA..so sedikit sebanyak ada lar TERKASAR sikit tuh..dah tak lew nak ubah lar..sorry ye..

sesape yang selalu menjadi MANGSA aku tuh, aku mintak maaf banyak2..no heart feeling ok..;)



p/s : act aku lebey kepada moody!!!



aku memang sengaja buat entry nih kaler MERAH

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com