Pages

25 May 2010

5544 buat hal lagi!!

sejak seminggu lalu, 5544 dah jadi 'SUPERCAR' bak kata ibu lar...sebab 5544 dah bolew on radio sendirik tak kire waktu walaupu kunci kereta berada di tangan aku ataupun di dalam umah..memula masa first time perkara ini terjadi, memang scary gak arr..ye lar kan, tetibe je dia terbukak, padahal masa tuh kete berkunci, mana de orang dalam kete..tetibe je radio on..huhuhuu..aku sampai tak mo bawak 5544 sebab takut...


tapi setelah menanya2 orang disekeliling, mereka berkata maybe ada wiring problem kot..sebab kalau aku biarkan lelama, akan effect ke beteri kete aku..yelar, kalau dah terpasang je, tak ke abis bet kete..tak pasal2 nanti kene g tukar beteri kete plak..duit lagi..

so sebelum melarat, aku pun g lar cek kat kedai..huhuhu, memula cine tuh kata kalau wiring problem, tak mahal, around rm30 je..huh lega, tapi dia kata nak kene cek dulu, dalam masa setengah jam lagi dia tepon, so aku pun g makan mc d sementara nak menunggu tuh..masa tgh makan, tetibe dia kata, bukan wiring, tapi radio..mak oii..


nak kene tukar radio plak, paling kokak pun rm300..adei..memang nak bantai aku lar 5544 nih..tapi dalam pada tuh, tak bape yakin ngan cine nih, mana lar tau dia nak duit aku jea kan..so pegi balik kedai tuh...


mak aii..tgk2 kete aku dah barai..huhuhuh...cube tgk gamba bawah nih..dia dah bukak segala2nye...






pastuh, berpikir..berpikir dan berpikir..oklar, kalau dah memang betul radio aku yang prob, nak tak nak aku kene tukar lar jugak..dari nanti aku biarkan melarat2 lagi lew ngan beteri kete pun aku kene tukar..so nak tak nak, melayang lar rm300...


dah..dah..5544, cube perangai elok sikit, jangan buat hal dah, nih mummy dah tak de duit nak melayan kamu jea..ok..ok, maybe dia merajuk sebab aku dah lama tak mandikan dia kot..ye lar..nanti petang karang mummy g mandikan kamu..pasnih jangan majuk2..jangan nak buat hal tau...ok darlink..be a gud girl ;)


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com