Pages

21 May 2010

love in the air



Oppsss...ari nih pagi-pagi dah bolew tersenyum riang..hahhaha..ape tak nye, pepagi lagi dah dapat bekpes sesama ngan en tunang oppsss salah plak..en bakal tunang...hahaha..dah gatal kemenyan sangat dah aku nih..b, dah tak sabar untuk menunggu hari itu...haih...


Semalam aku sangkut dalam kete for 1 ½ hour..penatnye, jammed gilew..aku lew duk depan maidin kl tuh tak bergerak-gerak..aku ulang lagi sekali, tak bergerak selama ½ jam, sampaikan aku lew duk bersile di dalam kereta..waaa, dah tak tau nak buat pe, mcm2 dah aku buat..menyanyi macam orang gilew, menari2 mengikut rentak lagu (masa nih, orang tgk aku buat tak kisah je), bile dah penat, mule berangan-angan macam mat jenin..huhuhuhu...dah abis berangan, kete still tak jalan, so carik2 tepon dalam handbag..hah, jumpe, so ape lagi, tepon lew si pencinta hati..berborak sampailar terkeluar ayat ini,

Me : b, esok g keje u anta lar..tension lar layan jem nih..esok dah lew ari jumaat, lagi jem teruk

B : ok

Me : betul ke? (dalam hati dah berbunga riang)

B : betul lar..

Me : yessss!!!


Dan akhirnye, pagi tadi dia lar anta aku g keje..wahhh!!!syoknye!!!...(macam lar sebelum nih dia tak penah anta) padahal, setiap kali bangun lambat je, g gegar umah dia suh anta, kalau nek kete kompem punch kad aku merah menyala...huhuhuhu..tQ baby..love u so much!!!




No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com