Friday, April 30, 2010

outing with him

datang keje pagi2..terus ngadap lappy, untuk menghabiskan kerja yang membukit..dengan tekunnye menyiapkan kerja sebab nak balik awal untuk keluar berenjoy dan bershopping dengan 2 lelaki...huhuhu...akhirnye, berjaya memboloskan diri dari opis pastuh terus amik si kecik nih..


masuk je dalam kete, terus lene..memang masa dia tido pun..nasib baik dia tak lene lagi sebelum keluar tuh...pastuh g amik jelan kat umah..terus gerak g ikea...maklumlar, ari jumaat kan..takut sangkut jem arr..tuh yang kelam kabut tuh...


ok..memula sampai je ikea, terus ke ikano dulu..jalan2 g masuk crocs..tetibe ada lar plak yang berkenan..nasib baik $$$ baru masuk..huhuhu..so bolew arr bershopping..


ape lagi..danisy dapat sepasang..aku sepasang..jelan 2 pasang (huh, melebey2, kalau tak nak sampai 3, nasib baik $$$ kurang mencukupi) pastuh teringat kat si comel ayunie, so belikan lar dia sepasang...banyak tuh memborong kat crocs..huhuhu...melabur kat crocs je dah bape banyak tah..untung crocs ari tuh..


pastuh jalan2 lagi, ada lar plak baju nih, alar cantik lar plak..tapi mahal lar plak..tapi bile belek2 ada less arr 50%..so apelagi, amek lew sepasang..oppsss, tapi bukan untuk aku yea, untuk si kechik danisy..memang ari nih berjalan nak perabis duit kat dia jea...


pastuh baru lar g shopping kat ikea plak..cop..cop..gambar kat bawah nih bukan dengan playground ye..nih kat dalam ikea..sibuk lar dia..nak taman..nak taman..so bawak lar dia nek skali gelongsor tuh...




hah, duk diam2 dalam troli tuh..kalau letak dia kat bawah nih, cepat je dia berlari..so jalan terbaek, duk je kat troli..sonang sikit nak menjaga..tak de lar sibuk nak mengejar je kejenye..




dah abis beli barang2 umah...ape lagi, dah lapar arr..jom makan..eh..eh..danisy nih, orang bagi susu dia blew main tolak2 jea..tak mau ye..nak makan macam kitaorang gak..sudahnye separuh aku punye meals + separuh jelan punye meals selamat masuk dalam perut dia..sebab tuh dia je yang membesar, aku jugak yang semakin mengecil..tak adil tul...





malam tuh, sebelum balik umah, sempat lar g tgk ayunie kejap..sebab nak g anto kasut barunye itu...tuh, tgk chulan, seronok tul melayan ayunie yea..ok ayunie..kasut tuh jaga baik2 ye..nanti dah tak lew pakai, pulang balik kat auntie ira..ira nak bagi baby auntie plak..hehehe...



oklar..balik je umah, terus boommmm atas katil

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: