Thursday, May 6, 2010

juz for them ;)

nasib baik tak ramai sangat anak-anak kan..
so sekali sekala bolew lew tabur duit sikit kat mereka2 ini..

tadi kuar g mid valley jap,
balik tuh tgk atas meja ada parcel..

owh..'barang' yang ditunggu2 dah tiba..


so ni lar dia..cantik kan??ira beli kat adik khairun (act tak sure pun betul ke dia adik, sebab dia panggil aku akak)



yang nih untuk si nakal adam..sebab dia terlalu obses pada bedozer-bedozer kat luar sana, so aku suh khairun buatkan gambar bedozer nih..yang penting, butterfly mesti ada...;)



yang nih plak untuk si comel irfan..sebab dia sangat comel macam anak itik...so aku pun suh buat gambar itik..hehehe..butterfly pun penting..wajib ada...


ok lar, nanti dah besar, jangan nak melawan cakap ye..ingat sikit jasa along..wakakaka...

No comments: