Pages

28 February 2010

160km/j

errkkk...
semalam aku pegi kelas, jelan yang hantar..sebab memang selalunye on saturday class, memang jelan yang akan jadi driver aku...aku malas nak angkut kereta g yayasan selangor tuh..kompem2 jem, n susah nak parking..n aku dah tak sanggup nak biarkan 5544 menderita kene calar dek orang2 yang tak bertanggungjawab...cian 5544, selalu menjadi mangsa keadaan... ;(


aku ingatkan jelan datang nek LC je..tapi rupe2nye ari nih dia bawak gilera lar..wah, aku memang dah lama tak naik gilera nih..sebabnye sebelum nih dia buat gilera nih on track je, tak bawak on the road...skang jelan dah 'bersara' dari duania permotoran skuter..tapi beralih ke dunia superbike..lagi pening kepala aku...ehhh...ape melalut nih...


ok, memula pakai helmet gaban...abis lar terpenyek tudung aku...pastuh, one two go...erkkk, lajunye...mana aku tak takut..dia ingat dia bawak moto sorang2 ke??aku ada kat blakang nih...arrgghhh, aku tak dapat nak terima hakikat...tolongggg....


n ALLAH masih sayangkan kami..ada kancil bodoh, tetibe membelok tanpa signal, jelan plak dengan kelajuan 160km/jam, terus membrek dan...aku dah kecut perut dah masa tuh, tapi nasib baik lar, jelan pandai kawal moto..kalau tak memang dah melambung dah aku n jelan masa tuh, sebab masa tuh memang tgh laju, tetibe je dia belok...alhamdulillah, semenye selamat walaupun hampir2 tak selamat...cuak jugak lar..jelan punye lar marah kat kancil tuh, aku rasa kalau aku tak de kat situ, dia dah sepak kot pintu kete kancil tuh, tapi disebabkan aku tak bagi dia buat benda bukan2, so dia terus blah..hmmm, pengalaman yang cukup menakutkan...


haih, mana tak aku susah hati kan bile dia naik moto...kalau bawak aku pun dia bawak macam tuh, lagikan dia sorang2???


p/s : korang tau tak ape yang aku pikir masa tuh???
kalaular aku mati sekali pun, jangan lar isi perut aku terburai, biarlah mayat aku tuh lengkap...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com