Pages

24 February 2010

susah hati

aku susah hati bukan bermaksud aku tak pernah menyokong ape yang dia buat..
aku susah hati bukan bermaksud aku nak menyekat ape yang dia suka..
aku susah hati langsung tak bermaksud yang aku tak bolew terima dia seadanya dia


biler aku pikirkan hal dia n moto, mesti aku susah hati...hisshhh, aku jadi rendah diri..tak tau nape tah... ;(

aku jadi susah hati sebab kadang2 aku risau kalau2 terjadi ape2 yang buruk ke masa dia tgh race..seriously, aku betul2 risau..ye lar, bawak moto begitu punye laju, kot2 lar terjatuh ke..nauzubillah, jauhkan lar dari sebarang malapetaka...


aku susah hati sebab kadang2 pasal moto, duit pun tah ke mana..aku bukan nak sangat pun duit dia tuh, memang kalau dipikir2kan...biarlar dia, duit dia kan..ape yang dia nak buat ngan duit dia, dia punye pasal lar..tapi kadang2 aku risau gak, duit kawen kami nanti dia dah kumpul ke??asyik abis untuk maintain motor je....

aku jadi bertambah2 susah hati, bile dia kat track, dia ramai plak lar 'peminat2 dari golongan perempuan'...haih, yang nih lagi lar buat aku lew jadi sasau...kalaular tetibe dia terbekenan ngan mana2 'gadis litar' tuh..tak ke gigit jari aku nih...waaa...nangis weh...

aku penah ikut dia skali g track, n i know the situation kat track macam ne....n sometimes, aku rasa amat2 rendah diri, sebab awek2 kawan dia, mana de yang macam aku...sebab tuh, sampai sekarang, aku still tak blew nak beramah mesra ngan kawan2 dia..walaupun aku selalu je jumpe dorang..lebey2 lagi, croco, xaxa n xixi..dah baper kali jumpe, mana de aku bercakap..nak kuar sepatah perkataan pun aku tak mampu..sebab rasa rendah diri yang ada dalam diri aku...n the truth is, aku memang amat sombong orangnye..;)

hah, pastuh plak, aku lagi susah hati, kalau dia g konvoi nek motor tak nak bawak aku (hahaha, yang nih memang ayat tak blew blar..dah sah2 lar dia tak nak bawak aku, dah nek moto biasa pun dah menjerit2 bile dia bawak laju, lagikan nak g konvoi reramai)...

tapi sebenarnye jauh kat sudut hati aku..aku amat2 bangga ngan dia..sebab korang ingat senang ke nak jadi pelumba nih??aku rasa bukan calang2 orang lar..n he's the one...;) n aku sentiasa support dia..cume dia je selalu pikir aku nak kondem dia...bile aku tanya pasal moto, mula lar dia nak pk yang aku nih nak sekat hobi dia tuh...padahal, aku saje je nak tanya...

ntah lar, malas lar plak nak citer pasal nih lelebey..buat aku sedey je... ;(
k lar, aku nak tido..esok nak bangun pagi g keje...bosannye!!!!



bye..nite ;)




p/s : sekadar gambar hiasan

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com