Pages

26 February 2010

aku masih sayangkan dia

dia suruh aku berubah, sedangkan dia??


b, kalau u suruh i berubah, jangan jadi macam budak2..jangan merengek2...i try for u...tapi i tak bolew buat sebab itu diri i...
tapi bile i suruh u jangan terlalu panas baran...mcm ne plak??bolew u buat seme tuh untuk i??sampai skang u masih tak lew buat..dan i terima u seadanya u...


b, kalau u kate ngan i jangan terlalu membazir beli itu dan ini..u kata i tak pandai simpan duit, sedangkan ape yang i beli memang keperluan i...
tapi u habiskan duit untuk maintanance motor tuh tak membazir ke??adakah itu satu keperluan dalam hidup u?


dugaan datang dan pergi..tapi dugaan yang menimpa kami mesti satu benda n hal yang sama...
bile bergaduh, dia selalu kata, aku tak berubah dari dulu, aku langsung tak nak berubah...tapi dia tak pernah nak bgtau ape yang perlu aku ubah..end up, dia akan cakap "suka hati u lar" or "u fikirlar sendiri ape u dah buat"


kalau aku bolew pikir sendiri, tak de lar aku still bertanya ape salah aku...tak de lar aku still nak buat salah yang sama berulang kali...tapi dia tak penah nak amik kira seme benda tuh..dia nak aku jadi ape yang dia nak, tapi pada hakikatnya dia sendiri pun tak bolew nak berubah ape yang ada pada diri dia..tapi aku tak penah cakap aku tak suke perangai dia yang panas baran tuh, sebab aku cube menerima dia seadanya diatapi dia bolew ke menerima aku seadanya aku???


sejak akhir-akhir nih, secara jujurnya, aku mula merasakan dia bukan untukku..aku jadi takut..aku takut aku tak dapat bertahan..tak dapat menahan sabar..seme orang kata, aku terlalu sabar menghadapi semua kerenah dia,tapi sampai bile??sampai bile aku bolew bertahan??mungkin untuk jangka masa 4 tahun lagi???10 tahun lagi???aku harap2 aku dapat bertahan seumur hidupku dengan dia...


YA TUHAN..bantu lar aku dalam mencari pasangan hidup yang betul2 bolew menerima aku seadaanya aku...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com