Pages

18 February 2010

popples


oh, hari nih ada 1 penemuan terbaru...
hahaha, setelah berkemas2, aku terjumpe, tady bear aku yang dah berumur 20 tahun..
lama tuh...
namanye POPPLES


banyak kenangan nih, yang paling aku ingat...abah belikan untuk aku sempena hadiah birthday yang ke 5 tahun...haih, masa tuh, teddy nih amat mahal (and at that time, ayah aku bukanlar banyak duit sangat pun)..tapi untuk anak perempuan dia nih, sanggup lar korbankan duit untuk aku..haih, terharu tul..pasnih, kene ingatkan diri sendiri, jangan jadi macam kacang lupakan kulit..insyaallah, aku akan membalas semula jasa kedua ibu bapa aku...haih, macam emosi lar plak...


wah, tetibe terimbas kembali kenangan tuh, so aku ngan perasaan terujanya, suh ika search pasal popples kat internet..n hasilnye..tara...owh, dulu popples nih siri kartun kat TV..maknenye agak famous jugak arrr...hehehe...


bagi korang2 yang tak penah tgk kartun popples, nih aku kepilkan sekali kat blog aku nih..tapi nih mukadimah je..nak tgk lebey2 g cari sendirik kat you tube ;)











hah, yang nih plak aku punye popples..see, masih terserlah kecomelan beliau walaupun sudah berumur 20 tahun..awet muda tau ;)





hah, gambar kat bawah nih plak, model untuk popples..kebetulan plak amni sorfina nih datang umah..so aku suh lar dia jadi model with my teddy's nih...







oopppssss....last but not least, nih ada ole2 untuk si kecik adlina filza n amni filza sorfina..;)



No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com