Pages

05 February 2010

mataku dikakimu

petang semalam, lebey kurang kul 4 petang, bermulalar kelas memakai lens..hehehe, cikgunye adalah cik wani dan anak muridnye adalah cik eira gedik n cik yat...



ok, ini adalah anak murid 1



jom kite tengok mcm ne yat blaja pakai contact lens..



~LULUS~



yang nih plak anak murid 2




~GAGAL~



warrrgghhhh...susah tul nak pakai lens..tapi aku tengok cikgu ajar macam senang je..tension tul aku lar...


aku memang tak lew pakai lens...hisshhh..macam ne nih???aku nak pakai lens...tolong!!!


sampai kesudahannya, lens tuh jatuh kat selipar aku..haih, tak pasal2 lens dah tak lew pakai..ape daaa!!!!

2 comments:

NurulHayatiNordin said...

hehhe.. pasni temankan aku beli lens

luvira said...

ok..jom2..

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com