Pages

25 February 2010

na o mei

hehehe, act aku tak berapa mengikuti citer nih..dah tak tau ape dah jadi..tapi aku suke sangat lagu2 dia..sebab ada kene mengena ngan aku lar sikit2...sob..sob...so meh sini aku share ngan korang seme ;)

dosakah aku mencintaimu...mendampingimu...inginkanmu...aku manjadi...diri sendiri...tak peduli...apa kata dunia...ku nanti hari ketika...cinta datang...cinta menang...jadi sayangku...bertahanlah...bila terkadang mulutnya kejam...peluklah aku...jangan menyerah...mereka bukan hakim kita...bintang yang mempertemukan kita...cinta yang mempertahankan kita...ooh...tuhan dengarkan doa...dari cinta yang terlarang...rasa yang mempersatukan kita...cinta yang mempertahan kita...ooh...tuhan dengarkan doa...dari cinta yang terlarang...cinta dan rasa bersatu di doa...berharap cinta kita yang terlarang...berharap cinta kita yang kan menang...

DINDA ku ingin bertemu...meski tak tahu engkau di mana,di sini ku dingin tanpamu
DINDA……… dengaraku merindukan dirimu
DINDA…….. dengarku ingin selalu menemani mu...dulu kau selalu tersenyumku taruhkan nyawaku untuk mu...dan kini ku hidup tanpa mu
DINDA……. dengar aku merindukan dirimu
DINDA…… dengar ku ingin selalu menemani mu
DINDA…… dengaraku merindukan dirimu
DINDA…….. dengarku ingin selalu menemani mu..
DINDA....

yang nih bukan na o mei ye..yang nih dari tari tirana

Suara kisah kita....Yang sehalus sahutan di mata....Segala norma yang melena ku....Pada aroma syurga kita....Nan syahdu cinta menunggu...Sayunya kerna air matamu...Nadiku bagaikan berlagu...Nantimu hentikan apa berlaku padamu ...Yang ku temu....Hadirmu sambutlah damba dakapanku...Suria kasih kita...Yang berbisik gerimis serinya...Seindah frasa yang damaikanku....Walau sezarah air mata...Biarku kucup wajahmu....Leburkan saja ia padaku

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com