Monday, March 1, 2010

perikemanusian

aku malas nak mengulas panjang mengenai kisah adik safia humaira...tapi kan, macam mana yerk dorang lew buat perbuatan kejam tuh kat budak kecik berumur 3 tahun...


aku cube bayangkan budak sebaya danisy, yang comel, disepak terajang macam sampah...hissshhhh, tak sanggup lar aku..rasanya dah cubit sampai lebam pun tak sanggup lagikan nak sepak terajang..


ape nak jadi dengan dunia akhir zaman nih..manusia semakin hilang pertimbangan dan perasaan perikemanusiaan itu semakin pudar...


haih, tetibe terindu plak kat 'anak gajah'aku tuh... ;)

No comments: