Sunday, February 21, 2010

ikea ;)

ok, ari nih kite berjalan-jalan bersama si kekasih hati..en jelan todey!!!hehehe...aku balik kelas, terus siap2, make up2...pastuh pegi hantar adik balik asrama, pastuh g umah jelan...pikir punye pikir mana nak kuar date nih...hmmm, hah, dapat satu idea...

IKEA!!!!


so ape tunggu lagi, jom gerak!!!

owhh..ok, dah sampai ikea..ceh, cakap ngan jelan...b, jangan beli pape..kite nak dating je..bukan nak perabis duit...so kami pun hanya berjalan sambil2 menengok hiasan dalaman untuk rumah kami nanti...hahaha, rumah kami???agak2 bile lar tuh yea???




hah, cube tgk gambar ini, adakah ianya benar atau dusta belaka???jelan dah bolew menyorok blakang aku lar..kalau dia betul2 selari ngan aku, memang dia dah tak nampak...aik..takkan dah kurus kot???



ape tengok2???



hah, toys yang cantik..yang lebey menarik..ianya anak gajah..jadi???? aku pun nak beli lar..tapi jelan kate, danisy tuh lelaki, mana de main doll...alar, last2, aku pun rembat jelar anak gajah yang kecik comey je ;) ....hah, sudahnye membeli gak aku..padahal tadi kata tak mo kuar duit!!!



cube tengok nih, comel kan???errkkkk...kenapa ada dua???sebab satu untuk danisy..satu lagi untuk a'ar...;)





hah, tgk, jelan penat berjalan melayan kerenah aku..sampai tertido..haih, padahal dah tulis dah kat situ..no sleeping..tak paham bahasa lar tuh!!!

ok...sebelum balik, singgah makan ice cream mc flurry...hmmm..sedapnye ;)



No comments: