Pages

05 February 2012

Wedding marathon

37 Week

2 3 minggu kebelakangan ni banyak tol kenduri kawen...hihi,tgk kawan2 kawen jadi jeles plak...rasa macam nak kawen lagi skali...nak pakai cantik2,naik pelamin...bestnye...korang ada terasa macam nak besanding lagi sekali x??hihi


Minggu ni 2 orang kawan hubby kawen kat KKB...dengan perut boyot tuh,aku redah jugak g...ini je la masa yg ada utk g kenduri kawan2...time2 cuti semester ni la,klu x sibuk ngan kelas jea...byk wedding member2 yang telepas...sob sob...


Pastuh tanpa disangka,tetibe terjumpe plak kawan lama masa sekolah menengah dulu...kebetulan plak dia g wedding kawan hubby dia,n aku pon g wedding kawan hubby aku...n the best thing dua2 perut kami da buncit ke depan...

Hihi,da hampir 10 thn xjmpe,alih2 jumpe dua2 da boyot n will be mommy soon...;)


Ok lar,cukup untuk hari ni...oppsss,masih belom terlambat utk aku ucapkan salam
Maulidurrasul buat semua umat islam, selamat hari cap goh meh buat semua kaum cina n happy thaipussam untuk warga hindu ;)


P/s: teringin nak g gm klang...sape penah g situ erkk??bebaloi tak aku g sana dengan perut boyot tgh menunggu hari ni???

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com