Monday, February 13, 2012

Azie wedding

38 week

sempat lagi berjalan2 ke wedding kawan2..
hihihi...


selamat pengantin baru azie n zul
kami doakan semoga bahagia hingga akhir hayat


hah, balik dari kenduri kawen nih, aku sempat singgah kat gm klang...maklumlar, da lama sangat teringin nak g, tapi asek tak de kesempatan...so ronda punye ronda punye ronda...tetibe rasa sakit perut...warrgghhh, masa tuh doa2 lar bebanyak jangan la terberanak kat sini plak...so cari kerusi, duduk berehat jap...pastuh baru ok...

hahaha, hubby ira cuak kejap la...tapi mama tau, anak mama nih belom masa lagi nak kuar kan...saje je bagi papa panic tau...;)

disebabkan dah sakit perut masa kat gm klang tuh, so tak de maknenye aku nak bergamba masa kat situ...so balik je lar...nanti dah lepas besalin la baru nak datang balik...macam banyak jea lagi tempat yang belom abis pusing...huhuhu




p/s : aku suke sangat amik gamba time preggy nih, sebabnye aku nampak gemok...tak de la kurus kering macam sebelom nih...waahhh, tetibe rasa macam cantik jea...harap2 pas bersalin badan tak kurus lagi macam dulu...saya nak gemok macam skang...TAPI, tak nak lar gemok terlebey2 tuh...;)

2 comments:

Cik Tqah said...

alolo.. kurus sgt pon xbesh kan..sedang2 ok la dear..semoga segalanya dipermudahkan..aminn

PUAN SUE said...

su nak dekat bersalin ni lagi suke pi jalan2..semnagat semacam je..hehe..risau pun ade ..tkut terberanak..hehe