Thursday, February 16, 2012

baby wishlist

assalamualaikum semua :)

hihihi...semalam kan, baby ada bisik kat mama...

baby : mama, bolew tak nak buat wishlist untuk hadiah baby nanti??

hahaha...ok, aku tipu...sebenarnye mama yang buat senarai wishlist untuk baby...mana lar tau ada orang yang sudi memberi...hihihi...macam senarai wishlist untuk hadiah kawen ari tuh...aku dapat SEMUA...semua tau yang aku tulis...huhuhu, tak sangka, ada gak orang baca wishlist tuh n bagi masa kawen ari tuh...TQ lar...

so, skang nih kite buat wishlist untuk baby item plak...alar, tak banyak pon...n bukan mahal pon barang2nye...kalau korang kumpol2 duit mesti mampu beli punye...hahaha...gile demand...

ok ok..ini sesaje je lar...tapi kalau dapat pon satu bonus kan...so jom kite berangan ~~~



1. car seat...tak kisah pon yang macam mana...asalkan bende tuh bolew jamin keselamatan anak aku masa kat dalam kete...harga murah2 pon tak pe, aku sudi menerimanya...hiihi

2. bakul baby yang comel...nak alar2 bakul macam nih...agak2 sape nak bagi ehh??pppssstttt, bakul nih ada jual kat MYDEAR tau..kot2 la korang nak tolong belikan ke...sini aku bagi link...hahaha...


3. tempat bola2...ehh, ape nama dia arr??tak kisah la macam ne rupe dia..asalkan dia ada banyak bola2 macam nih...huhuhuhu...mesti best....

4. ape lagi ehh??cukup lar setakat nih...tengok..kan aku kata tak banyak pon...hahaha, yang paling penting adalah DOA kalian untuk ira n baby....please, please and please...doakan yang terbaik untuk ira n baby...doakan semuanya selamat...


p/s : semakin hari semakin nebes...tinggal lagi 10 hari jea lagi...dup dap..dup..dap

No comments: