Friday, November 12, 2010

penatnye!!!

penatnye hari nih, balik je keje terus singgah taman metropolitan kepong..saje nak exercise petang2..hehehe..yang bestnya ira berjaya menghabiskan satu pusingan tasik yang jaraknya 3.65km...wow, rasa bangga sebabnya dah lama kot tak memakse kaki melangkah sejauh itu..;)


kononnye nak g tgk budak2 main kat taman je, pastuh melepaskan tension sambil-sambil bermain layang-layang..tapi tetibe laju je kaki tuh melangkah setapak demi setapak..last2 abis gak satu pusingan..dah lar g sorang2 je..huhuh..tetibe terasa terror lar plak..hahaha



pastuh tadi sibuk mencantikkan blogshop saya yang dah lama terbiar tuh..dah penuh habuk2 dah..
dan kini, dia sudah berwajah baru..lalala..



so ape lagi, jom kite g tengok jap blogshop saya yang dah comel tuh :)
click sini ye


hah, comel tak??so bagi b2b yang nak kawen on jan n feb 2011, ada yang istimewa menanti di blogshop ira tuh, kalau nak tau ape dia..jom click sini plak..


ok lar, dah penat lar..kaki rasa kebas2 lak, ye lar kan, tetibe kene jalan jauh..cian kaki..
gud nite
sweet dream


oppsss..sebelum tido baca ape??
bismillahirrahmannirrahim

3 comments:

Mia-Ina said...

nice..betul2x berwajah baru.smgt pun baru

~ mizzAmy ~ said...

tak pernah lagi ke taman metripolitan kepong tuh. lalu je, tak pernah singgah pun. macam best je leh main layang2.

ekh dear, u jual chocolate ke?

luvira said...

miz amy : owh, best tau kalau singgah..hilang segala tensen..

a'ah, jual choc lar dear, nanti kalau nak order untuk doorgift kawen ke bolew lar..