Pages

21 June 2010

mana satu?

aku agak kompius ngan kepala otak aku sekarang..rasa macam nak buat semua benda dalam satu masa yang sama..tapi mampu ke???



1. siapkan surat SLA n settlekan semua benda yang berkaitan SLA (macam boring je)
2. update blog nih, huh, sungguh banyak nak update (aktiviti best, tapi macam malas lar plak nak menaip)
3. buat assignment e-profile yang nak kene anta ari ahad nih (rasa macam nak buat sangat2 yg nih, tapi idea tak lew plak)
4. dapatkan comfirmation dari zafiracar tentang bandung (tapi zafiracar macam bz je)
5. nak tgk dunia baru renioun kat gua.com (tapi macam susah lar plak sebab bos asyik lalu lalang je)



owhh.. macam mana ye? ok, sekarang aku tgh pegang pen, sambil menaip..ok, cukup-cukup menaip disini..sekarang walau macam mana sekalipun ira WAJIB untuk settelekan SLA dulu...so nanti lar aku update blog nih..(itupun kalau aku masih berminat untuk menulis cerita yang dah basi, huhuhuh)


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com