Pages

30 June 2010

friendster??

owh, aku teringat sorang kawan lama (act kekasih lama, sesapa yang sekolah SMTG ngan aku dulu mesti tau sape yang aku maksudkan) yang dah lama sangat tak jumpe, tetibe terserempak kat cavenzi isnin lepas..dia pun tengah nak beli perabot kot...n the gud news, her wife dah berbadan dua..happy for him and his wife..


so, tetibe ari nih, aku ingat nak jejak lar balik no tepon dia ke, or ape2 jelar cara yang bolew aku contact balik dia, sebabnya masa jumpe hari tuh kejap sangat, pastuh sibuk berborak sampai terlupe nak mintak no fon...


aku pun try lar search kat facebook, tapi tak jumpe lar plak, so aku pun teringat yang dia penah invite g wedding dia through FRIENDSTER...




wow!!!

aku bukak aku punye akaun...macam terkejut lar plak..lain nye..aku dah tak paham dah macam ne nak gune..ape nih, dah macam facebook dah aku tgk...


tanpa membuang masa, aku pun menggodek2, cari membe aku nih
finally jumpe..tapi tak de lar plak no tepon...adeh, nanti macam ne lar aku nak jemput dia ke tarikh itu??
tak pe lar, nanti try usaha cara lain plak


dah siap godek2 ape yang patut, aku pun pk nak delete akaun friendster nih..ye lar, buat semak jekan, aku pun bukannya gune lagi pun, n aku rasa kawan2 aku semua dah move to FB..so no point aku biarkan akaun nih...


huh, nasib baik tak tertekan button delete akaun, tetibe teringat, friendster lar yang menyatukan kami..so tak jadi lar nak delete..biar kan je kekal..jadi kenangan antara kami...


siapa kata cinta internet tak kekal?tengok kami, ok je ;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com