Thursday, June 24, 2010

malas nak citer panjang, tadi kene marah sebab tak bawak telekung balik umah gombak...errkkk, ari tuh balik basuh kat selayang, pastuh lupe nak bawak balik ke rumah gombak..so tadi waktu maghrib aku tak solat ( ya allah, tambah lagi satu dosa) n dia dah bising-bising


next time datang gombak tak bawak telekung, kene libas..adei..belum pape dah kene marah, siap nak kene libas lagi tuh (tapi untuk kebaikan aku jugak kan)..ye lar..nih dah siap letak dalam beg, nanti aku tinggal je lar telekung tuh kat sana...

No comments: