Friday, November 4, 2011

pindah rumah

26 oktober 2011



memula sekali nak ucap berbilion TERIMA KASIH yang tak terhingga untuk :

1. ADIK....tanpa adik, agaknye tah bile lar rumah tuh nak siap kemas...siap ponteng sekolah seminggu tuh sebab nak tolong mengemas...ok lar tuh, dari ponteng pastuh melepak je kat umah kan...baik lar ko tolong along ko nih...lagi ada faedahnye....

p/s : adik baru abis PMR, so bolew la kalau nak memonteng...hihi

2. IBU n ABAH n IKA
sebab dorang lew yang susah2 angkat barang...tolong kemas sikit2...ibu siap tolong buatkan breakfast untuk tetamu yang datang...ceh, tetamu ke??

3. ALANG
sebab bagi pinjam lori...tanpa lori alang, kompem2 kitaorang tak tau mana nak sewa lori

4. CIK MAN, NGAH, PAK NGAH, ILMI
sebab tolong memunggah barang2 yang nampak sikit tapi sebenarnya sangat banyak

5. YAT, FIK n ALIN
sebab memeriahkan suasana rumah baru aku...huhuhu, tanpa kerahan tenaga korang, terutama sekali FIK, mesti tak siap kemas rumah baru aku tuh...TQ sesangat ;)

lagi sape yea???adoi, kalau ada yang tertinggal nama tuh, harap maaflar...tak disengajakan...tapi aku rasa memang nih jea kot...ape2 pon, kepada sesiapa yang terlibat secara langsung atau tak langsung, TERIMA KASIH daun keladi...lain kali kalau aku pindah umah lagi, aku panggil korang lagi yea ;)


ok, jom tengok gamba semasa hari kejadian



fik kepenatan...alin sampai dah tak tau nak kene buat pe



penat...kene sedut 'vitamin C' dulu kat depan umah




superwomen ok...yat n alin yang angkat tilam berat nih...korang sakit pinggang tak angkat berat2 nih???




berehat sebentar bersama kit kat...mari kite tengok aksi pasangan bahagia ni...haih, saya jeles ok!!!



akhirnye tewas juga...keletihan, tertidur dah kat celah2 kotak


No comments: