Tuesday, April 19, 2011

kasut kawen

ingat lagi tak entry nak tempah kasut kawen??dah tak ingat??meh click sini untuk imbas kembali


dan ini lar hasilnye...suke tak???





nih kaler hitam silver...




ira suke yang teramat2 kasut cinderella yang comel nih...


nanti pasnih nak gune buat pe ehh??dah lar ira tak suke pakai kasut tinggi..maknenye duk dalam almari je lar...


hah, tak pun, kalau korang kaki cinderella macam ira, kot2 nak sewa ke, bolew je..harganya rm50 je sepasang untuk tempoh seminggu..saiz kaki 3..

1 comment:

ZiL said...

comeynya kaki.. zil size 4... tp suka sngat kasut ira yg cinderella tu.. comella.. berkenan betul dengan design kasut tu...