Pages

26 March 2014

review : maternity pillow

assalamualaikum..

okey, hari nih nak review satu bende alah yang best..
nape aku kategorikan dia sebagai best?

sebabnye,
masa nak beli tuh, aku je yang gedik2 rasa best...
tapi..
bile barang dah ada depan mata...

berebut oiii...

dah kompem2 la berebut ngan anak dara i tuh...
pastuh plak, laki den pon sukeeee...

katanya syok betul tido peluk bantal nih...
ehh...nih sape yang mengandung nih??
aku ke dia??

dah nama pon perut sama sama buncit kan
so memang terasa la keselesaaan memeluk bantal ini..



ko tgk video kat atas nih...
dia perasan tol bantal tuh dia punye...




ni masa nak amik gamba, siap acah acah tutup mata kononnye dia tido..



amboiii...syok nampak...

saiz bantal nih memang besar...
lebih kurang saiz katil single..

kirenye kalau dah ada bantal nih, korang dah tak perlukan bantal yang lain...
pakai je yang nih...

kat mana aku beli??
korang boleh klik link yang aku bagi nih...

ada banyak kedai n banyak harga n banyak jenis..
tapi aku pilih SOFEA SUHAIMI

kenapa?

satu : harga...
ko tau kan aku nih super kedekut...
so harga yang ditwarkan sangat menarik...walaupon bagi aku macam mahal...
rm 165 untuk tanpa sarung
rm200 dengan sarung
sekali pos menggunakan GDEX
sehari je dah sampai... :)

dua : fiber polyester
aku tak suke bantal kekabu...jangan ditanya kenapa tak suke...tapi memang aku tak suke la kekabu...
aku lagi suke polyester...sebabnya aku suke bantal yang ringan n lembik2...
so, sofea nih gune inti polyester...kalau yang lain2 kebanyakkannye gune kekabu

tiga : layanan
yes...aku suke cara sofea melayan kerenah aku yang asek tanya banyak soklan...
dia jawab je tanpa jemu...
nak tukar jenis kain last minit pon dia layan...


hah, itu antara 3 sebab kenapa aku beli kat dia...
so far memang aku sangat2 puas hati la dengan hasil kerja dia..

so buat masa skang nih...
fungsi utama bantal bukanlah untuk kegunaan aku...
tapi kegunaan laki n anak dara aku tuh...
maknye nih redha jelah...

insyaallah, next plan, bile adik baby dah lahir...
bantal tuh akan digunakan untuk nursing adik baby..

doakan rezeki untuk adik baby melimpah2 ye...
rindu dah nih nak breastfeed anak...
huhuhu...

ok, kite layan gamba diambil pagi tadi..
anak dara syok tido gune bantal mama...gggrrrr!!!!


1 comment:

ieza ashaari said...

Bapak besar!!! Mmg puas hati r peluk bantal gini..

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com