Pages

03 February 2014

langkawi 2014 : part 2


ok, sambung cerita dari entry lepas...
kali nih entry bergambar, sebab aku macam malas nak bercerita...hahaha...

15 januari 2014
flight kul 9.15 malam

so pagi tuh aku keje lagi macam biasa..
kul 4.30 balik
kalut balik umah siapkan anak n bag nak bawak..
ok, jangan ikut perangai aku yang suke buat keje last minit...

capai je baju mana yang nampak, masuk dalam beg..
nasib baik barang2 alysa aku dah siap kemas malam tadi...
kalau tak lagi kelam kabut..

kul 5.30 gerak g kl sentral.
kawan jelan anto...nasib baik ada orang sudi menghantar..
kul 6 amik bas dari kl sentral...
tiket bas RM10 sorang
Alysa sangat excited naik bas...maklumla first time kan...huhuhu...
lebih2 lagi bas plak tinggi, so dia jakun gile tgk kete kat bawah tu..
sampai lcct lebih kurang kul 7.15 la...

sampai je terus check in bag,
sempat makan mc d, buat alas perut.
pastu dalam kul 8.10 masuk kat tempat berlepas..


masa nih dok menunggu dekat sejam..
so macam2 activity alysa...
berlari2 kesana kemari..
aku malas nak layan, sebab penat berkejar2 sebelum nih tak abis lagi...



nasib baik papanya ada..so papa je layan alysa..
mama g tunggu dalam surau, solat magrib + isyak skali..
dalam kul 9 baru aku kuar g jenguk dorang..





bile aku keluar je, aku tgk alysa tgh syok main ngan anak mat salleh nih..
dari nepal katanya, 
datang melawat malaysia..
seronok plak tgk alysa main..
dah tak heran ngan mama..huhu



tak lama pas tuh dah boleh naik kapal terbang,
haih, alysa syok betul..
mulut xberenti pok pek tah apa yang dia membebel

ceh, kononnye mama berangan dia naik je flight dia akan lelap
tapi ko jangan berangan..
tak de nye dia nak lelap..
pastu plak perjalanan kejap je kan..
dalam 45 minit je kalau xsilap...




aku rasa macam xsempat nak buat pape,
tetibe je dengar pilot annouce dah nak landing..
ngeh ngeh ngeh
b4 nih selalu naik flight paling sekejap pon 2 jam...so terasa la boringnye..



ok, dah sampai...
sila abaikan muka aku yang selekeh itu..
kalau korang nak tau, tu la baju aku pakai seharian...
tak sempat nak mandi or even tukar baju pon..

sepatutnye aku kuar opis kul 3..so aku bajet sempatla aku nak siap semuakan
sekali keje plak bertimbun, kul 4.30 la jugak baru aku boleh lari..



ni masa menunggu papa g amik barang..
aku plak tgk dok update status kat family yang kitaorang dah selamat sampai..
ok, so entry ini berakhir disini la dulu ehh..

nanti aku sambung lagi kalau aku ada masa...
hihihi...bye :)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com