Friday, February 11, 2011

CNY : terengganu

sape g jalan2 masa CNY yang lepas???
angkat tangan

saya...saya...hehehe

ok, ira sempat lar berjalan2 sambil singgah sekejap2 kat negeri yang ira lalu sementara nak sampai ke kampung kelantan

orang kata, sambil menyelam minum air..hehehe, dah alang2 nak balik kampung, parent ira decide, nak balik ikut terengganu, so singgah kuantan dulu sebab ira nak hanta kad kawen kat membe2 yang ada di kuantan (jimat duit pos)

pastuh yang paling penting, amik baju nikah saya

yeay!!!

baju nikah yang amat super gojes...terlalu lawa..memang terbaik lar, rasa macam tak sabar2 nak pakai...memang puas hati sangat2..


TQ aunty sebab jahitkan baju ira cantik2 dan kemas ;)


tinggal baju sanding and bertandang je tak siap lagi..maybe hujung bulan nih kot...hopefully, baju2 tersebut pun akan siap dengan cantiknye


OK, bile dah siap urusan kat kuantan, kite teruskan perjalanan ke terengganu
singgah sebentar di BAZAAR WARISAN dan PASAR PAYANG






posing, jangan tak posing ;)




masa kat pasar payang nih, ibu ira sempat grab 5 pasang baju batik..katenye stok untuk 6 bulan..huhu..ye lew tuh..nanti tak sampai lagi 3 bulan, dah g borong lagi


ok, bile dah abis memborong baju batik, kite g serang kopok lekor losong plak

yeaahaaa



hah, sesape nak cari kepok losong, g lar kedai kak yah nih..sedap!!!


ok lar, dah siap bershopping sakan kat pasar payang n losong, ape lagi, teruskan perjalanan ke kelantan lar


ok buibye

1 comment:

kuKu said...

wow..jalan2 ganu..hehe.