Tuesday, January 19, 2010

mama gajah vs anak gajah

hishh..aku rasa skang nih asyik citer pasal budak kecik nih je..apesal plak nih..nih blog aku ker?blog danisy??ok stop..ni entry last untuk 'anak gajah' yang comel n nakal n bijak n pandai nih...no more entry about him...(nanti2 lar plak, biar korang seme rindu kat anak gajah, baru aku letak balik entry dia)hehehe...



so semalam, balik keje sempat lar melayan budak nih..tapi masa CINTA BALQIS, dia duk sebelah pun aku buat2 tak nampak je..kusyuk tul tgk episod last..hehehe..yeay!!akhirnye MARISA dapat balik EMRAN...suke..suke...


masa makan malam, ni lew kerenah terbaru dia...jom kite tengok...

video

oppsss...yang nih plak, 'mama gajah' (sorry ye cik ain, nina yang panggil mama gajah)..nina curik2 amik masa tengah meeting..pastuh lew plak nak tido2..hisshhh...bangun..bangun....BANGUNNNNN!!!

video

haih..sama je anak n mama...suke sangat main botol..ape nak jadi nih??

No comments: